Za
nami druga część innowacji „Dziecięca sztuka”. Tym razem przedszkolaki także wykonywały zadania z różnych dziedzin plastycznych. W drugiej części dzieci
wykonywały prace na temat: „Kartonowa pomoc”, „Sensoryczny ogród”, „Monochromatyzm”
oraz „Sztuka użytkowa”.
Dzięki
tej innowacji, dzieci uczestnicząc w ciekawych zajęciach plastycznych,
konstrukcyjnych i dekoratorskich odkrywają i rozwijają z pomocą nauczyciela
drzemiące w nich talenty. Sztuka, zarówno jej tworzenie jak i jej odbiór ma dla
człowieka ogromne znaczenie terapeutyczne oraz relaksacyjne. Fundamentalną
wartością dla dziecka jest umiejętność reagowania na sztukę tworzoną przez
innych, oraz umiejętność podchodzenia z dystansem do własnych wytworów. Ważne
jest to, by dziecko umiało się cieszyć tworzeniem, by ta aktywność dawała mu
radość i przyjemność, gdyż tylko szczęśliwe dziecko jest zdolne do prawidłowego
rozwoju w każdym aspekcie.
Innowacja
finansowo wspierana jest przez rodziców poszczególnych grup, dlatego serdecznie
dziękujemy. Teraz przedstawiamy prezentację prac z drugiego półrocza.
Zapraszamy do oglądania:
GRUPA 0
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz