poniedziałek, 16 października 2017

DZIEŃ EDUKACJI NARODOWEJ ORAZ DZIEŃ PATRONA SZKOŁY


"DZIECI RODZĄ SIĘ ZE SKRZYDŁAMI. NAUCZYCIELE POMAGAJĄ IM JE ROZWINĄĆ"

                                        J. Korczak

Dzisiaj 16 października 2017 r. w naszej placówce obchodziliśmy Dzień Edukacji Narodowej połączony
z dniem Patrona Szkoły. Nasze przedszkolaki (niektóre pierwszy raz)  brały udział w uroczystej akademii przygotowanej przez uczniów pod opieką nauczycieli specjalnie na te okazje. Dla naszych przedszkolaków było to nowe doświadczenie i przeżycie.
Wiele ciepłych i miłych słów popłynęło dzisiaj w kierunku nauczycieli i pracowników szkoły. Serdecznie dziękujemy RODZICOM, DYREKCJI, PRZEDSTAWICIELOM WŁADZ URZĘDU GMINY W SAMBORCU  za podkreślenie dzisiejszego święta - za pamięć, wspaniałe życzenia, miłe słowa i docenienie pracy nauczyciela w przedszkolu.  

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!!!


FOTORELACJA:











1 komentarz:

  1. Wybór odpowiedniego przedszkola dla mojego dziecka był dla mnie dużym wyzwaniem. Chciałem znaleźć miejsce, które nie tylko zapewni bezpieczne środowisko, ale także stymuluje rozwój i kreatywność. Po długich poszukiwaniach i porównywaniu różnych opcji, zdecydowałem się na https://przedszkole.warszawa.pl/. Byłem zaskoczony ich indywidualnym podejściem do każdego dziecka, a także bogatym programem edukacyjnym. Cieszę się, że moje dziecko może rozwijać się w tak pozytywnej i wspierającej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń