Czym jest eTwinning w przedszkolu?
- świetna zabawa;
- rozwijanie różnych umiejętności (plastycznych, muzycznych, aktorskich, organizatorskich) oraz wyobraźni podczas twórczej aktywności;
- zdobywanie umiejętności pracy w zespole;
- poczucie bycia odpowiedzialnym za „coś ważnego”;
- budowanie zainteresowania literaturą, sztuką teatru i plastyką w niezwykły, interesujący sposób;
- poszerzanie wiedzy o świecie i innych kulturach;
- zainteresowanie dzieci nowoczesnymi technologiami;
- zachęcenie dzieci do nauki języków obcych.
- poszerzenie przez nauczycielki umiejętności w zakresie korzystania z nowoczesnych technologii informacyjnych;
- możliwość realizacji postulatu aktywnego uczestnictwa dziecka w procesie edukacji;
- okazja poznania form i metod pracy wykorzystywanych w innych krajach;
- poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola;
- promocja przedszkola;
- wzmocnienie współpracy przedszkola z rodzicami;
- bodziec do intensywnej nauki języka angielskiego.
MY LIFE, MY WORLD - MY PLACE ON THE MAP
https://www.canva.com/design/DAGNerhLzrg/39YotPXO5uX0rXq9Ved3Fg/watch
LITTLE SAVERS : FINANCIAL LITERACY FOR KIDS
Projekt eTwinning ma
na celu zasianie wiedzy finansowej w młodych umysłach. Poprzez interaktywne
działania, takie jak gry i opowiadanie historii, wprowadzimy przedszkolaków w
podstawowe pojęcia finansowe, takie jak oszczędzanie, wydawanie, dochód,
pragnienia, potrzeby, budżet i pieniądze. Rozwijając te umiejętności we
wczesnym wieku, mamy nadzieję, że umożliwimy dzieciom podejmowanie świadomych
decyzji finansowych i wyrobimy w nich nawyk odpowiedzialnego zarządzania
pieniędzmi na całe życie.
KRAJOWA ODZNAKA JAKOŚCI
ETWINNING ZA PROJEKT „HUMAN ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE” – „ANATOMIA
CZŁOWIEKA Z PERSPEKTYWY DZIECKA”.
ACTIVE
SCHOOL WELL - BEING ACTIVITIES - AKTYWNE DZIAŁANIA W SZKOLE DOBRE SAMOPOCZUCIE
- zajęcia zorientowane na dobre samopoczucie. Wychodząc naprzeciw potrzebom
zarówno dzieci, jak i kadry pedagogicznej, postanowiliśmy zaangażować się w
rozwój tego projektu, którego celem jest zapoznanie, ale także opracowanie
planów i projektów edukacyjnych, skierowanych do wszystkich osób zaangażowanych
w proces dydaktyczny wychowawczy poziom naszej placówki. Partnerami projektu są
placówki z Włoch, Rumunii, Grecji, Słowacji, Czech, Turcji, Portugalii i Litwy.
HUMAN
ANATOMY FROM A CHILD'S PERSPECTIVE - ANATOMIA CZŁOWIEKA Z PERSPEKTYWY DZIECKA
Jak
funkcjonuje organizm? Gdzie rodzą się myśli? Jak działa serce? Dlaczego
oddychamy? Jak to się dzieje, że widzimy? Co sprawia, że czujemy smaki i
zapachy? Ludzkie ciało to fascynujący świat. Trudno uwierzyć, jak starannie
jest zbudowana i ile procesów się w niej odbywa. Nauka anatomii odgrywa
kluczową rolę w rozwoju dzieci, wdrażanie innowacji pomoże przedszkolakom
odpowiedzieć na powyższe pytania, a także pozwoli im poznać własne ciało i
zrozumieć jego funkcje. Wprowadzenie dzieci w fascynujący świat anatomii nie
tylko poszerzy ich wiedzę, ale także będzie promować zdrowy tryb życia i
świadomą dbałość o swoje ciało.
"KAMISHIBAI THEATER - MAGIC
BOX"
O projekcie
Teatr Kmishibai - świat baśni
zamknięty w małym drewnianym pudełku. Jest to japońska forma opowiadania
historii za pomocą kartonowych plansz z obrazkami i tekstem oraz drewnianego
pudełka wzorowanego na ekranie z teatrów lalek. Magia teatru opiera się
przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie z widzem. Projekt skupia się na
dwóch głównych celach: promowaniu czytelnictwa oraz sztuce opowiadania
historii, która pomoże nam nawiązać przyjaźnie ponad granicami. Jest to
innowacja pedagogiczna (w zakresie metodyki nauczania), a jej celem jest rozwój
kompetencji kluczowych, a także kreatywności, krytycznego myślenia i pracy
zespołowej.
Cele:
- poznawanie dziedzictwa kulturowego różnych krajów,
- rozwijanie wyobraźni, kreatywności i ekspresji,
- promowanie krytycznego myślenia i
innowacji,
- wzbogacanie umiejętności
językowych poprzez czytanie i opowiadanie historii,
- rozwijanie umiejętności ICT,
- uczenie się poprzez współpracę,
- doskonalenie Język angielski,
- popularyzacja sztuki opowiadania
historii.
Oczekiwane rezultaty:
Produktem końcowym projektu będzie
napisanie wspólnej historii, stworzenie e-booka i opublikowanie w sieci.
Planowane osiągnięcia dzieci po zakończeniu projektu:
- znają zasady teatru kamishibai,
- nabędą umiejętność swobodnego
wyrażania się na forum grupy,
- potrafią efektywnie pracować w
grupie.
CHILDISH ART. - DZIECIĘCA
SZTUKA
Projekt
z zakresu edukacji artystycznej, którego celem rozwijanie się dziecka poprzez edukację artystyczną. Projekt
będzie realizowany poprzez rozwijanie umiejętności XXI wieku poprzez nacisk na
uczenie się poprzez wykonywanie i doświadczanie w edukacji przedszkolnej z
różnymi materiałami w zależności od miesięcy. Dzieci
rozwiną swoją świadomość własnej kultury i cech innych kultur, język
umożliwi mu skuteczną komunikację
poprzez muzykę, ruch, taniec, malarstwo, myślenie wielowymiarowe i umiejętność
rozwiązywania problemów.
STVARAJ S PRIRODOM I U PRIRODI CREATE WITH NATURE AND IN NATURE - TWÓRZ Z NATURĄ I W NATURZE
Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych z całej Europy, którzy kochają sztukę i przyrodę. Jego podstawą jest badanie środowiska, jego zasobów do przetwarzania treści artystycznych i działalności twórczej, a także poznawanie artystów zajmujących się land artem, działań artystycznych (performance i happening), instalacji artystycznych. Uczestnicy projektu będą przetwarzać wybrane przez siebie treści artystyczne w plenerze, korzystając z materiałów oferowanych przez naturę i dzieląc się swoimi doświadczeniami na Twinspace.
O projekcie
Zielniki zwane także „suchymi ogrodami” mają długą
historię. Dla botaników zielnik jest formą dokumentacji naukowej. Dla
dzieci może stać się źródłem wiedzy o tym, co nas otacza i świetnej
zabawy. Odpowiednio dobrana zabawa uczy, rozwija wyobraźnię i pobudza
kreatywność dzieci. Praca na zielniku zachęci dzieci do poznania rodzimej
flory i środowiska naturalnego ich najbliższego otoczenia, a także wzbudzi
ciekawość i wrażliwość na piękno przyrody. Uczniowie z różnych części
Europy stworzą własne kolekcje, w których zaprezentują rośliny, drzewa i krzewy
ze swoich miejsc: parki, lasy, skwery miejskie, ogrody przydomowe i szkolne. Razem
stworzymy europejskie zielnik.
CELE
- zainteresowanie przyrodą
dzieci,
- zapoznanie dzieci z pojęciem „zielnika” - zapoznanie się z
popularnymi ziołami łąk i przydomowych ogrodów oraz ich właściwościami i
zastosowaniem,
- zapoznanie dzieci z drzewami rosnącymi w naszym regionie i
przypisanie im liści . Znaczenie i właściwości drzew,
- rozwój wyobraźni, zdobywanie nowych doświadczeń w bezpośrednim kontakcie z
naturą,
- ćwiczenie umiejętności współpracy w grupie,
- zainteresowanie literaturą przyrodniczą,
- poszerzanie umiejętności językowych,
- rozwijanie mowy i myślenia poprzez pisanie wspólna historia,
- rozwój umiejętności manualnych i plastycznych,
- rozwój kompetencji cyfrowych,
- stworzenie wspólnego e-booka „Little European Herbarium”
POSTĘP
DZIAŁAŃ
1. Utwórz grupę -
2 września Poszukiwanie roślin w ogrodach i okolicy szkoły, robienie
zdjęć -
3 września Poszukiwanie informacji o znalezionych roślinach na
stronach internetowych, w albumach i książkach przyrodniczych - Cały projekt
4. Omówienie właściwości i ich zastosowania - W czasie trwania projektu
5. Suszenie roślin -
6 września . Poznanie drzew i krzewów regionu, odnalezienie ich
liści, poznanie ich właściwości i zastosowań - październik,
7 listopada . Suszenie liści drzew - październik,
8 listopada . Wymiana informacji, quizy, zagadki - Cały projekt
9. Fotografowanie wysuszonych okazów - Cały projekt
10. Pisanie wspólnej historii - listopad
11. Stwórz album elektroniczny z wykorzystaniem zdjęć i opisów - grudzień,
styczeń.
SPODZIEWANE
REZULTATY
-
zdobywanie nowych doświadczeń w bezpośrednim kontakcie z przyrodą,
- potrafi wyjaśnić pojęcie zielnika
- student potrafi rozpoznać i nazwać wybrane zioła oraz ich właściwości,
- student potrafi rozpoznać drzewa i krzewy w bezpośrednim sąsiedztwie oraz
przypisać liście do drzew. Zna właściwości i zastosowanie,
- doskonalenie umiejętności ICT uczniów,
- rozwijanie umiejętności wyszukiwania informacji w encyklopediach i
Internecie,
- doskonalenie umiejętności manualnych,
- rozwiniesz pewność siebie w kontaktach z innymi dziećmi,
- rozwijanie umiejętności współpracy ,
- rozwijanie informacji na temat specyfiki własnego regionu i szkół
partnerskich,
- doskonalenie znajomości języka ojczystego i angielskiego.
- stworzenie e-booka - „Małe europejskie zielnik”
- wspólne pisanie opowiadania.
CHANGES IN LIVES
O PROJEKCIE
Nowy projekt rozpocznie się we wrześniu. Dotyczy
uczniów szkół podstawowych w wieku 7-11 lat. Temat zachęca uczniów do rozmowy o
własnym stylu życia i priorytetach. Powrót do podstaw zachowania, manier,
etykiety, uprzejmości, uprzejmości, dobroci, ciepła, uśmiechów, śmiechu i
miłości w szkołach z twoją chęcią.
Uczyń nasze dzisiejsze dzieci naszą jutrzejszą przyszłością. Naucz ich,
jak powinno wyglądać ŻYCIE. Nie będziemy mogli tak po prostu jechać w
przyszłość. Będziemy musieli znaleźć drogę do przyszłości ... W
rzeczywistości nasz styl życia i technologie po raz kolejny przerosły naszą
fizyczną i społeczną infrastrukturę.
•
ćwiczyć przymiotniki i opisywać styl życia
• ćwiczyć używanie porównań i opisywać rutyny
• omawiać / uczyć się popularnych wyrażeń związanych z miejscami
• rozwijać umiejętności czytania i mówienia
- Rozwijanie świadomości ekologicznej w celu zmiany stylu życia na lepsze
- Zdrowe odżywianie i nawyki zdrowotne , aktywność fizyczna, zdrowy tryb życia,
aby żyć dłużej i być szczęśliwym
- Kształtowanie dobrych manier w domu i na świecie - podtrzymywanie tradycji
świątecznych
- Pomoc innym - nie można być obojętnym wobec innych ludzi, życzliwość (nauka
pierwszej pomocy), i opiekę nad zwierzętami - zasady Savoir-vivre, dobre
maniery i odpowiednia etykieta zachowana przy stole oraz w miejscach publicznych
- Doskonalenie umiejętności i weryfikacji hipotez, wyciąganie wniosków - co
zrobić, aby być lepszym
- Rozwijanie umiejętności przewidywania skutków swojego zachowania
Aktywne
uczenie się; edukacja oparta na projektach; edukacja w świecie
rzeczywistym; uczenie się poprzez dociekanie; uczenie się w różnych
dyscyplinach; a nauczanie umiejętności myślenia, rozumowania i
rozwiązywania problemów staje się regułami drogowymi. Przywództwo będzie
stawało się coraz bardziej horyzontalne, z naciskiem na słuchanie,
zaangażowanie, współpracę, nadawanie sensu i rozwijanie jednoczącego poczucia
kierunku. Oczywiście personalizacja edukacji zaczyna się od poznania
naszych uczniów i tego, jak możemy ich zaangażować w naukę. Oznacza to, że
powinniśmy dobrze rozumieć zdolności, talenty, umiejętności, uzdolnienia,
zainteresowania, pochodzenie kulturowe oraz różnorodne czynniki społeczne i
ekonomiczne każdego ucznia. W świecie różnorodnych talentów i aspiracji
będziemy coraz częściej odkrywać i akceptować, że jeden rozmiar nie jest
odpowiedni dla wszystkich. Nasza przyszłość wisi na włosku. STEM
(nauka, technologia, inżynieria i matematyka) jest niezwykle ważna. Musimy
jednak dążyć do osoby w pełni wykształconej.
Pomóż uczniom poznać wartości wyznawane przez innych ludzi na całym świecie.
Wspieraj zrozumienie i docenienie wartości innych kultur.
Zapewnij uczniom możliwości komunikowania się z uczniami z innych krajów, którzy są zaangażowani w projekt Cnoty.
Tworzenie dobrych obywateli.
Zwiększanie szans na zatrudnienie.
Pomaganie uczniom w prowadzeniu interesującego życia.
Uwalnianie już istniejącej pomysłowości.
Pobudzanie wyobraźni, kreatywności i pomysłowości.
Tworząc rzeczywiste projekty z widocznymi i pozytywnymi wynikami, możesz zanurzyć swoich uczniów w zdobywaniu umiejętności XXI wieku, jednocześnie rozwijając ich poczucie altruizmu.
Stwórz książkę z historiami i obrazami o tym, jak mogą zmienić świat
Wspólny film z ogólnoświatowymi wiadomościami
Stwórz plakat, jak chcą swojego życia, używając wszystkich języków projektu
ROK SZKOLNY 2019/2020
KOLEJNA ODZNAKA E-TWINNING - A(R)TIK GERİ DÖNÜŞTÜR! (RECYCLED NOW!)
Miło jest nam poinformować, że nasze projekty: „THE WORLD OF CHILDREN'S DREAMS” oraz „LEARNING WITH STEM” realizowane w minionym roku, zostały wyróżnione przez Krajowe Biura eTwinning. Krajowa Odznaka Jakości przyznawana jest przez Krajowe Biuro eTwinning nauczycielom, których praca w ramach partnerstwa uznawana jest za wyróżniającą.
WHAT DO YOU WANT TO BE?
- poprawa
uczenia się poprzez działanie i doświadczenie;
- nauczanie
projektowania;
- rozwijanie
umiejętności rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia na podstawie
umiejętności XXI wieku;
- rozwijanie
umiejętności, takich jak przedsiębiorczość, produktywność i
odpowiedzialność na podstawie umiejętności życiowych;
- rozwijanie
ducha zespołu i świadomości wzięcia odpowiedzialności;
- uczenie
się poprzez działanie;
- świadomość
produktów, które mają być projektowane przy użyciu materiałów pochodzących
z recyklingu;
- rozwijanie
kreatywność i umiejętności manualnych;
- zapewnienie poczucia sukcesu.
- wiedza
zostanie przekształcona w umiejętności życiowe;
- uczestnicy
otrzymają możliwość tworzenia kreatywnych środowisk edukacyjnych, w
których będą mogli wyrazić siebie twórczo;
- dzieci przejdą do programu nauczania, który kładzie nacisk na produkcję, tworzenie, interakcję i pogłębianie od podejścia edukacyjnego, takiego jak rozwiązywanie pytań i wyrażanie tematu.
1. Uczniowie robią kartki świąteczne. Mogą używać różnych technik, na przykład rysować, malować, wycinać i kleić, haftować, robić zdjęcia scenerii zimowej i wykorzystywać je jako kartki świąteczne
Głównym celem projektu jest dzielenie się radością Bożego Narodzenia z uczniami z innych krajów. Uczniowie będą musieli użyć dużej wyobraźni i różnych umiejętności, aby tworzyć kartki świąteczne i pisać pozdrowienia. Będą ćwiczyć rzemiosło i pisać w swoim ojczystym lub obcym języku. Angażując się w projekt, będą mieli okazję odkryć swoją artystyczną stronę.
Edukować osoby, które rozwinęły świadomość ekologiczną, aby uczynić miłość do natury trwałą w każdym okresie życia jednostki, rozwijać kreatywne perspektywy, aby wszystkie użyte materiały były wielokrotnego użytku, aby wspierać równowagę ekologiczną. Aby przyczynić się do zwiększenia produktywności uczniów, zapewniając im odpowiedni czas ze swoimi rodzinami. Podnoszenie świadomości na temat recyklingu poprzez włączenie rodziców w proces edukacji.
• Oglądanie wideo, filmu i animacji podczas zajęć związanych z recyklingiem
• Przygotowanie gier planszowych, które mogą poprawić uwagę dzieci i umiejętności myślenia za pomocą materiałów
• Wytwarzanie bomb bombowych, które można mieszać z naturą i wrzucać do natury
• Przygotowywanie kostiumów i organizowanie pokazów mody z wykorzystaniem materiałów recyklingowych zaprojektowanych z ich rodzinami.
Spodziewane wyniki
Cele
- Aby uczynić naukę bardziej efektywną poprzez udział rodziny.
- Podnoszenie świadomości rodziców w zakresie rozwoju dzieci i wspieranie ich dzieci poprzez uznanie ich zainteresowań i umiejętności w tym kierunku.
- Zapewnienie świadomości ich własnych ról w edukacji dzieci rodzin w celu zapewnienia, że dzieci wykazują bardziej pozytywne postawy i zachowania.
- Zapewnienie uczęszczania dzieci do szkół wyższych.
- Aby upewnić się, że są bardziej pewni siebie i gotowi do edukacji na poziomie podstawowym.
- Aby upewnić się, że dzieci wybierają pozytywne postawy i motywację do szkoły.
- Dopilnowanie, aby dzieci wykazywały bardziej efektywne, wysokie umiejętności językowe w stosunku do rodziców i środowiska.
- Zapewnienie rodzicom zdrowego komunikowania się z dziećmi w celu zapewnienia im niezależności jako jednostki.
1. We wrześniu nasz partner projektu wraz ze szkołami naszego logo projektu, planuje comiesięczne wspólne uczestnictwo w rodzinie.
2. Aby upewnić się, że rodzice prezentują dzieciom indywidualne warsztaty i kończą je z dziećmi od października do maja.
3.Warsztaty są dzielone z dziećmi w naszych szkołach w okresie edukacyjnym, aby stworzyć bogactwo uczenia się.
4. Aby ukończyć warsztaty i comiesięczne wspólne e-booki z partnerami projektu.
5. Zwiększenie świadomości na temat współpracy między szkołą a rodziną w odniesieniu do dzieci, rodziców i społeczności poprzez wzbogacenie prac o plakat, stronę internetową i inne narzędzia Web2.
6. Aby zorganizować wystawę prac projektowych w czerwcu.
- Praca zostanie przesłana do szkoły każdego partnera przez Twinspace, a dzieci zdobędą doświadczenie, widząc pracę swoich przyjaciół z różnych szkół prowadzących ten sam projekt.
- Przyczynimy się do edukacji, prezentując doświadczenia innych szkół za pośrednictwem eba.
- Ten projekt zapewni lepszą jakość, lojalną współpracę szkoła - rodzina, a to podniesie jakość edukacji.
- Jakość czasu, jaki dzieci spędzają z rodzicami, wpłynie na ich sukces i udział w edukacji.
- Ten projekt poprawi komunikację między domem a szkołą i stanie się ciągłością.
- Udział rodziny w procesie edukacji zapewni wzbogacenie edukacji.
- Poprawa wymowy;
- Zdobycie wiedzy na temat różnych gwiazd popu i rocka
oraz ich konsekwencji w kulturze światowej;
- Rozwijanie umiejętności muzycznych;
- Wymiana doświadczeń między różnymi szkołami;
- Poznanie festiwali w języku angielskim.
ROK SZKOLNY 2018/2019
- Dostarczenie dzieciom możliwości doskonałej zabawy, rozwijanie
zdolności i zainteresowań obyczajami, historią i tradycją swojego kraju
oraz innych krajów europejskich.
- Inspirowanie i wyzwalanie potrzeby twórczej ekspresji dzieci w
wyrażaniu swoich przeżyć w odniesieniu do poznanych twórców literatury,
muzyki, sztuki.
- Kształtowanie poznawczego i emocjonalnego stosunku dziecka do innych
krajów.
- Wzbogacanie wiadomości, słownictwa, doświadczeń w zakresie edukacji
europejskiej.
- Kształtowanie poczucia więzi z otoczeniem społecznym i przyrodniczym
poprzez poznawanie kultury, poznawanie zwyczajów, tradycji oraz historii i
przyrody w zakresie dostępnym najmłodszym.
POSTĘP DZIAŁAŃ:
THE WORLD OF CHILDREN'S DREAMS
- Zapoznanie się z tradycjami i literaturą różnych krajów;
- Zapoznanie się z nowymi narzędziami informatycznymi;
- Rozwijanie umiejętności czytania, pisania, słuchania i mówienia;
- Rozwój współpracy w procesie uczenia się i nauczania;
- Motywowanie do współpracować ze sobą;
- Tworzenie myślenia krytycznego i logicznego.
- Opracowywanie materiałów;
- Rozwijanie myślenia i zainteresowań;
- Zaangażowanie ucznia;
- Zwiększenie komunikacji nauczycieli;
- Tworzenie wspólnego materiału;
- Aby umożliwić naszym uczniom tworzenie własnych
materiałów.
HOW DO YOU CELEBRATE CARNIVAL - SHROVE TUESDAY?
DEDEM VE BEN
Kultura opiera się na wielu czynnikach jako na żyjącym systemie. Życie kulturalne, czyli kultura, okres ekonomii, technologia, geografia, filozofia, takie jak wiele czynników, są ze sobą powiązane. Jako świadkowie czasu, fotografie odzwierciedlają kulturowe elementy okresu, w którym zostały narysowane.
Kultura jest postrzegana i spożywana okresowo, zanim młodzi ludzie z czasów współczesnych są związani z przeszłością. W tym projekcie dla uczniów szkół średnich, aby zapoznać się z kulturami naszych czasów szybko zużywane szybko zmieniających się czynników technologicznych z elementami kultury, to ma być zakończony do ustanowienia połączenia z przeszłości.
Młodzi ludzie, którzy dzięki zdjęciom uświadamiają sobie swoje folklorystyczne kultury, rozwijają się w kierunku folklorystycznym.
Ostergrußkarten im Format A4, von den Kindern am PC oder per Hand erstellt;
Zusätzlich Videogrußbotschaft (kurz), um die Sprache auch zu hören;
Stichtag 15. März 2018 - Versenden der Grußbotschaften und Videos an Partnerschulen per Email (so viele wie möglich);
Alter der teilnehmenden Schüler: kann von 4 bis 12 sein
· Poznawanie i słuchanie innych języków europejskich;
· Porównywanie różnych krojów pisma;
· Pisanie i projektowanie wielkanocnych kartek okolicznościowych (promowanie własnej kreatywności);
· Realizacja swoich pomysłów w rzeczywistości
Ocena zgłoszeń w klasie (dźwięk języków, ewentualnie słuchanie i rozpoznawanie poszczególnych słów, krój pisma)
z przepisami przygotowanymi przez wszystkich naszych partnerów. Chcielibyśmy również podzielić się informacjami na temat typowych produktów spożywczych z naszych krajów.
1. Pierwszym etapem będzie krótkie przedstawienie się w przestrzeni bliźniaczej. 2. Następnie chcielibyśmy, aby każda szkoła stworzyła podstawowy słownik obrazkowy wspólna żywność z ich obszaru / kraju. Może to być prosty dokument słowny które można opublikować, aby partnerzy mogli je przeczytać. 3. Następnym etapem będzie opublikowanie strony z co najmniej jedną typową recepturą ze swojej kraj. Chciałbym wtedy spróbować zestawić je w jedną książkę "Przepis" dokumentować i mieć nadzieję na dołączenie stron ze słownikiem obrazkowym. 4. Ostatnim etapem będzie wypróbowanie przepisu i publikowanie zdjęć i komentarze na temat tego doświadczenia. SPODZIEWANE REZULTATY Mamy nadzieję, że otrzymamy książkę kucharską, którą partnerzy mogą pobrać. Uczący się i nauczyciele, którzy uczestniczą, zdobędą bogatą wiedzę na temat żywności
i kultury. Mamy również nadzieję nauczyć się języka związanego z jedzeniem i poprawić nasze umiejętności gotowania.
O PROJEKCIE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz